Härlig kväll.




Obefogad, gammal bild.. Men klänningen är himla snygg. Och att gå med bara ben skulle ju vara himla gött..

Jag har precis kommit hem (dvs, till mamma..) efter en uppfriskande (eh?) promenad. Jag har varit i lägenheten. Där jag har gråtit, målat och flyttat alla mina saker från ett rum till ett annat. Behövligt. Alla tre.. Och jag kan, efter kvällen och alla turer som varit, konstatera följande: 1) att aldrig leja någon att göra saker i mitt hem igen. 2) att kostar det så smakar det alltså inte. 3) att Miras 1 års tårta kanske får ätas hos någon annan, och inte hemma hos oss. Nån som vill hålla kalas? Säg bara till! 4) att det är förjefla tråkigt att grundmåla invändigt i skåp.
Så, klart å betart. Slutgnällt. 



Fridens och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0