Sista natten med gänget (grannarna...).

Det är sista kvällen i lägenheten. Känns bra. Har dock trivts här. Ja, om man bortser från att grannarna inte alltid varit de roligaste. Men det är skit man får ta.. Morgondagen och dagen därpå kommer vara två långa dagar. Så jag borde skalla ner mig i sängen. Men jag är inte riktigt redo för att sova sista natten här. Än. Ska lyssna lite på Kelpe (som är fantastiskt bra btw..) och läsa lite tidning först. Sen så. Säger jag tack och godnatt till Allén..




So long.


Kommentarer
Postat av: Granna

Blir det redan sista natten? Det ska väl städas och så iofs. Hoppas du får sova gott iaf. Tänk vad skönt när du är inne i nästa lägenhet, din alltså! Ballt kommer det vara.



Stor kram

2010-02-11 @ 22:59:33
Postat av: Lena

Japp, det var sista natten. Ska packa och städa idag. Flytta allt i morgon och på söndag ska nycklarna lämnas. Ljuset i tunneln närmar sig :)

2010-02-12 @ 09:12:18
URL: http://lenaloo.blogg.se/
Postat av: Granna

LYCKA TILL!!!!

2010-02-12 @ 12:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0