Status rapport.

Det blev lite målerier gjorda även ikväll. Kan tänka mig att de flesta kvällar framöver kommer innehålla färg, damm och pyssel på ett eller annat sätt. Men det är väl lika bra. Så att jag får någonstans att bo snart. Men framförallt så att jag kommer åt mina kläder igen. Har packat galet konstigt. En väldans massa kläder, men ingenting som passar ihop.. Jag tyckte jag packade så himla himla bra. Och var nästan lite stolt.. Jo. Tjena. En hellyhansen tröja och 14 par strumpbyxor (typ). Det är att packa bra !?


I morgon står en massa roligheter på schemat. Så nu ska jag sova.


So long.

(om man inte vet, så bor mini me och jag hos min mamma tills dess att våran nya boning är färdigrenoverad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0