Sol i sinne.

Det är ju helt amazing väder ute. Och målaren var nyss här och hämtade nyckeln till lägan. Lägan som det är sjukt mycket jobb med. Är jävligt glad att jag lejde bort det. Istället för att tjura på med det själv. Hade så vart fallet. Hade jag kunnat flytta in lagom till nästa år. Och att stå med dubbla hyror så länge. Är ju inget alternativ. Nu är det bara golvet jag ska kirra själv. Fast det tänker jag nog leja bort till pappa. Eller till någon annan händig i min närhet..



Mira sover för tillfället. Sover snoret av sig. Förhoppningsvis. Och eventuellt kommer mamma hit senare. Så att jag kan ha lite syjunta. En jefla massa kläder ska sys om och sys till. Kul. Kul.

En bra dag det här. Ja.



Fridens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0