Lite av det nya.




(Eko)Klänning-H&M. Byxor- Tradera. Bustier- H&M.

Jag är glad, och nöjd, just nu. Sakerna från H&M kom idag. Allt satt bra förutom en av kjolarna. Men den går säkert att fixa till med lite nål och tråd.. Dessutom har tradera paketen brjat trilla in. De gula byxorna är sjukt snygga på. Fick dock hem några sämre köp också. Men så är det ju med tradera. Fast efter ett par varv med symaskinen så ska de kläderna nog också sitta nice.


Btw så fick jag hem två!? st bustiers. Så om någon vill ha en av dem så hojta till.



Kommentarer
Postat av: Julia

Snyggt! Jag vill ha! Tror dock inte att mina tits passar in.

2010-02-10 @ 21:18:56
URL: http://juliaederyd.blogg.se/
Postat av: Granna

vad kul att det mesta passade! Nu vill jag dagens outfit med alla dessa på :-)

2010-02-10 @ 23:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0