Byxtest.

Idag har jag promenerat och druckit kaffe typ. Miras pappa är i stan. Så dagen började med lite häng här hemma. Men när Mira skulle sova passade jag på att ensam bege mig ut på lite äventyr. Eller ja, testa mina nya skalbyxor var mitt mission. Och anledningen till att jag tog mig utanför dörren idag. 

Eftersom Johan, aka Miras pappa, bor ett stenkast (i jämtländska mått mätta..) från Lundhags fabrik/affär i Järpen. Fick han den stora äran att åka inom och köpa ett par byxor åt mig på vägen hit. Vilket gjorde ena halvan av skalklädesjakten lite smidigare. Nu slapp jag klicka hem dem från nätet. Nog för att jag gillar att nätshoppa. Men att vänta på saker är ju inte så kul.. Nej. Inte om man behöver (vill) ha nåt NU.


Kommentarer
Postat av: LinaH

Kul att han kunde hjälpa till med nåt ;)

2010-01-07 @ 22:44:25
URL: http://linahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0