Dä ä int ba å åk.

Det är frukost här. Som vanligt vid den här tiden. Mira går omkring och gör sina behov. Och jag deppar lite över att jag bor i en håla. Som för tillfället inte kan bli mer oinspirerande. Det finns inget att göra. Ja, om man itne vill fika på ett och samma fik, och handla på en och samma affär, typ. Vilket är sjukt tråkigt i längden... Jag lever i mina inte så ärtiga, men mycket präktiga attvarautomhusutanattfrysa kläder. Att promenera är mitt tidsfördriv now days. Jag gillar ju vinter, men bara om man kan utnyttja den.. Till annat än promenader då. Så att det blev lite vår vore önskvärt. Och att den stannade i ett par år. Tills mini me är så pass stor att man kan släpa med henne ut i pisten. Och åka lite utförs. Då kan det få bli vinter igen. I en månad eller två.


Nu byta en blöja. Yeey.


So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0