Dagens bestyr.




Två, enligt mig, helt fantastiska väskor.

En oversized stickad (ny) väst. Som kommer bli flitigt använd om den här väderleken ska fortsätta.

Ett nytt kakfat. Som passar utomordentligt bra till mina roskoppar. Kafferep? Någon?

´

Hela denna dag har spenderats på en loppis. Där vi krängt grejer. Igen. Fick dock inte så mycket sålt. Men jag hittade iallafall lite saker att köpa. Dessa saker. Plus 2 väskor till (jag måste slute köpa väskor, jag måste sluta köpa väskor, jag måste sluta köpa väskor....), och en Ventures Lp fick jag med mig hem. För 170 kr. Väldigt nöjd. Både med dagens inköp. Och den trevliga dagen.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Du köpte västen också..det missa jag :)

2010-01-11 @ 07:12:59
URL: http://evelinaholmqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0