Behöver inget gymkort.

Man blir lite smått trött efter en eftermiddag med härjiga ungar. Systerbarnen Julia (4år) Och Gustaf (2,5år) kan inte sitta stilla en sekund. Men det är ju bara som det ska. Och de drar med sig Mira. Som blir svin trissad av deras upptåg. Och blir lika vild. Trots att hon inte kan gå riktigt än, hänger hon på bra. Överallt och ingenstans. Samtidigt. Sinnes..

Lägenheten i ottan var bra. Dock ett renoveringsobjekt. Men ändå bra. Stor, ljus och väldigt nice planerad. (Balkongen är i mitt rum..) Nackdelen är att den ligger på 3:e våningen. Utan hiss. Men jag får se det som träning. Och att beach 2010 kanske kan bli av ändå. Eftersom jag har huvudet under armen. Typ jämt. Och glömmer saker när jag ska gå hemifrån. Inte bara en. Utan ofta flera. Så blir det väldigt mycket spring i trappen. För att komma ihåg allt man glömt på samma gång är ju inte att tänka på (!?). Nej. Verkligen inte...



Fridens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0