Gåttågåttågått.

Igår var jag ute och knatade sammanlagt 3,5 timmar nästan 4 tillochmed. I rask takt. Uppdelat på två promenader dock. Idag blev det bara 2 timmar. Vilket iochförsig inte är bara så bara. För mina ben är lite möra känner jag. Snömoddstrampande, med en ganska tung unge i en ganska tung vagn, känns på. Men jag gillar´t. Nu är jag på g igen. Känns ypperligt bra..


Mira fick sin första tand igår också. En händelserik helg för hennes del. Men det där med att hon skulle gå innan helgen var slut. Var ju väldigt optimistiskt tänkt av mig. Inte för att jag på riktigt trodde det. Men ändå.. Man måste ju få hoppas lite. Fast å andra sidan kanske det räcker att en av oss har gått... och gått.


So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0