Heltäckande.

Lägenheten idag var inte vad jag hoppats på. Den kändes väldigt liten och instängd. Det kan dock ha att göra med att där var möbler för ett helt kompani, och att det satt korsstygnsbroderier tamigfan överallt. Från golv till tak. All väggyta var täckt. Av vargar, indianer och rådjur (hennes favvo motiv..). Har aldrig sett så mycket pyssel på ett och samma ställe förut. Och eftersom jag har jefligt svårt att föreställa mig lägan utan alla dessa prylar, så får det va.. Ett annat minus var också att balkongen var i Miras (tänkta) rum.. Känns osoft. Den vill ju jag ha i mitt rum.. Vad ska hon med en balkong till!?.. Nä. Mitt hopp riktas till morgondagens lägenhet istället.

Nu sova. Visningen är tidigt i ottan.




So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0