Bli snygg saker.



Snart får vi besök av Therese och Thea. Men innan de kommer ska jag sminka mig och borsta tänderna. Läpligtvis med mina nya fina grejer! Tandkräm från Urtekram. Kajal, det finaste rouget som finns, typ, och en ansiktsmask, som även funkar som en extra kur under dagkrämen, från Dr Hauschka. Oh. Vad fin jag kommer bli..

Fridens.

Btw, om man vill veta lite mer om vad jag har för favoriter i mitt badrums skåp, eller vad jag helst köper i eco/reko väg?  Så kan man kika in HÄR.

Kommentarer
Postat av: Isabella

vad är det för rouge du använder? vill ha någon fin rouge men den jag har haft får jag bara finnar. vad är det för märke? inhandlad? hade fint!

2010-03-30 @ 20:34:06
URL: http://isabellaklacks.blogspot.com
Postat av: Lena

Rouget är från Dr Hauschka. Hur bra smink som helst. Gillar det mesta från det märket. Använder deras ansiktsgrejer också. Beställ på www.bodystore.se tror de har fraktfritt fram tills i morgon också!

Kram

2010-03-30 @ 21:42:35
URL: http://lenaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0