Gudomligt goda.



Mamma har bakat bullar ikväll. Så det luktar förjefla härligt här i köket. Det är ju en viss liten en som bilr ett helt år på fredag. Nu får iochförsig inte den lilla en äta någon bulle. Men det kanske kommer någon annan hit som får. Annars äter jag upp dem själv. För jag får.


Golv och bänkskivor har inhandlats idag. Och en pålitlig hantverkare anlitats. Så nu kan jag ana slutet på den här röran. Fast det kommer bli en stressig vecka. Men det är det värt..


Nu dags att knoppa. Ingen sovmorgon står på schemat.

So long.

Kommentarer
Postat av: LinaH

Jag kan nog tänka mig att hjälpa dig, så du inte får ont i magen ;)

2010-03-02 @ 08:56:29
URL: http://linahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0