Hemma.


Här skulle jag haft en fin (!?) bild på vyn från mitt köksbord. Men sladden till kameran är spårlöst försvunnen..

Sitter äntligen i nya lägan. (Jag hamnade aldrig på psyket alltså. Det var dock nära ett tag..)  Allt är frid och fröjd. Och jag är nöjd. Har packat upp det mest viktiga ikväll. Skor, kläder och produkter (och lite köksprylar, men..). Känns bra. Men, ett stort MEN, det är ett så jefla litet badrumsskåp. Sjukt litet. Förstår inte hur man i hela fridens parader kan sätta upp nåt dyligt!? Man får ju inte plats med allt.. Hälften hänger ut utanför, typ. Men men,  nu ska jag premiär duscha i mitt fula badrum (ja, förutom att badrumsskåpet är sinnessjukt litet, är kaklet sinnessjukt fult.. bad luck på toafronten alltså..). Sen ska jag sova. Skönt.



Fridens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0