Lägeskoll.

Vet inte om jag ska fortsätta med detta. Det börjar kännas lite tråkigt. Det är liksom dags för nåt nytt snart. En lite annan inriktning på det hela. Det visar sig nog när jag bor i mitt egna hem igen. Men antagligen blir det en ny blogg då. Fast innan jag fått flytta hem till mig kan jag inte tänka klart. För snart gott folk, hittar man mig på psyket.. Att det ska vara så jefla svårt att få en liten sketen lägenhet renoverad. Trodde jag faktiskt inte (nu vet jag dock bättre..). Men fint kommer det bli! När det nu blir färdigt vill säga.



Fridens.
So long.
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Rikki

Tror det är första gången jag skriver en kommentar. Men jag gillar din blogg i all sin enkelhet. = ) Du skriver så intressant, på riktigt. Man får sej ett leende varje gång man tittar in. = ) Ska bli spännande att se din nya fina lägenhet. Hoppas att du fortsätter skriva! Många kramar

2010-03-15 @ 15:46:35
Postat av: Isabella

Jag gillar din blogg och det du skriver. Det är så kul. Skulle va tråkigt om du inte fortsatte.

Hade bra! kram kram

2010-03-18 @ 08:00:56
URL: http://isabellaklacks.blogspot.com
Postat av: Isabella

Hej igen. Har haft en slödag och suttit och läst igenom hela din blogg. Är så kul att se hur mycket fint du hittar i klädväg. Jag längtar tills jag kommer i mina byxor igen. Får jag fråga hur lång tid det tog för dig att komma ner i din normalvikt? du är ju så fin:) hade fint!

2010-03-19 @ 21:01:48
URL: http://isabellaklacks.blogspot.com
Postat av: Lena

Till Ischa.



Hej hallå. Hoppas allt är bra med dig och lilleman :)

Jag gick upp 28 kilo under graviditeten. Fast mycket var vätska. Var sjukskriven från v.16 på heltid för foglossning. Och sedan fick jag havandeskapsförgiftning. Så jag kunde inte röra mig och då samlades vätskan.. Men, jag kissade väl ut en 15-20 kilo på 3 månader. Sen gick det segt över sommaren (mira är född 5:e mars. Hade några lata månader i solen med mycket kladdkaka då under sommaren :P.) Fast så fort jag började röra på mig igen försvann resten ganska fort. Tror jag hade min inskrivningsvikt i september nångång. Men jag gjorde inget speciellt heller. Förutom att jag var ute och gick nästan varje dag.



Så keep up med promenaderna så löser det sig fortare än du tror. Och du är ju smal av naturen också. Så en och annan kaka gör nog inget :)



Kram kram!

2010-03-21 @ 00:22:28
URL: http://lenaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0