En långklänning skulle man haft.


Idag ska vi på dop (eller snart, vi blir hämtade kl 1!). Min kusin Lina ska döpa sina små tvillingar. Men vad tusan har man på sig? Sedan jag har rensat garderober och hästar deluxe, är det jäkligt skralt med gåbort kläder. Till Mira är det inte så svårt. Hon har väl typ en klänning.. Så det får väl bli den. 

Men men, jag har ju en timme och en kvart? på mig. Så det är lugnt.. Visst. (ska duscha, äta, lägga Mira, hitta kläder, sminka mig etc etc..)


So long.

Kommentarer
Postat av: Julia

ah.. klädångest! Hatar sådana tillställningar. Ska själv på en stundent nästa vecka så har samma problem men lite längre betänketid :)



Ha så skoj!

2010-05-29 @ 11:51:04
URL: http://juliaederyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0