Gonatt.



Har precis handtvättat (!) träningskläder. Insåg dock när jag stod där och plaskade att jag kanske måste skaffa några fler par tights, alltså tränings diton. Kanske nån tröja också. Men annars är det stopp. Stopp stopp stopp på köphetsen. Nu får det räcka för ett tag. Om jag nu inte hittar najsa grejer secondhand vill säga...

Annars så lyssnar jag på DETTA. Ha ha. Spotify är ju bara för bra. Vilka minnen.. -98-99. Sinnes.


Jag ska snart göra något så ovanligt som att sova. I tid. (Innan klockan 24 är i tid i min värld..). Känns bra faktiskt. Plocka en liten vuxenpoäng såhär på kvällskvisten.


Sov gott. Fridens.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

JAG VET !

de är skitcoolt ju.. :D de syns på engång. och efter den här kuren på 5 gånger så sa hon att jag sk agöra de en - två gånger till innan året är slut plus träna å dricka mycket vatten sen ska de hålla lääänge. jag gillar´t !!



KRAM PÅ DIG SÖT

och hoppas du har en bra dag.

2010-05-13 @ 16:11:42
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Julia

Åhh. Träningskläder ja. Man blir så mycket mer motiverad om man ser snygg ut när man tränar! :) Jag tänkte försöka tvinga på Jonas lite löparkläder som sitter tight ;)

2010-05-13 @ 18:24:03
URL: http://juliaederyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0